EsilehtAbiOtsingKalenderLogi sisseRegistreeri

Tere, Külaline.
Foorumisse postitamiseks pead sisse logima.
Kui Sul pole veel kontot, siis registreeru.
21. oktoober 2019, 06:19:05
EOLPass
Logi sisse
Otsing

Uudised

Statistika
7 380 postitust 2 793 teemal 795 liikmelt
Värskeim liige: Esta
+  Orienteerujate foorum
|-+  Avalikud jututoad
| |-+  Päevakud (Moderaator: Tarmo Klaar)
| | |-+  Tallinna neljapäevak 2. septembril Pirital
0 liiget ja 1 külaline vaatavad seda teemat. « eelmine järgmine »
Leheküljed: [1] 2 3 Alla Trüki
Teema: Tallinna neljapäevak 2. septembril Pirital  (Loetud 29578 korda)
Ragnar Ilp

Väljas Väljas

Postitusi: 9


Vaata profiili
« 2. september 2010, 10:49:42 »

Kas korraldajad saaksid äkki täpsustada stardikohta? Pirita jõe äär on lai mõiste, lisatud lingil avanev "Virtual Earth" näitab lipukest hoopis üle jõe "Regati" baari juurde metsa. Tipptunni liikluses keskenduda Pirita tee äärest viidakese leidmisele pole ka just kõige turvalisem...
Logitud
triina
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 199


Vaata profiili
« 2. september 2010, 11:10:15 »

Täpsustasin www.ton.ee/jargmine olevat kaardilinki. Keskus ise asub Pirita teelt mere pool, kohe silla juures.
Logitud
Mairolt

Väljas Väljas

Postitusi: 22


Vaata profiili
« 2. september 2010, 20:57:47 »

Seekord sai siis linnakassa korraliku noosi oma kassasse pahaaimamatute orienteerujate arvelt. Mitmeid o-sõpru tabas Pirital auto juurde tagasi jõudes ebameeldiv üllatus: parkimistrahv... Neid oli ikka praktiliselt iga teine auto, kes ei tabanud ära, et tegu on tasulise parkimisalaga. Kostus nii mõnigi neljatäheline krõbedam sõna.
Isegi tulin kohale viimasel pooltunnil, lisaks oli asukoht natuke üllatus, "tähistus Pirita teelt" oli liig umbmäärane info. Uurisin pingsalt, kas ei ole silte remondis oleva selveri ristmiku juures. Nähes mere poole suunavat punavalget, oli pinge maas, koht leitud ja õigel ajal kohal.
Põhimõttesiselt on kõik õige, pargiti ju tasulises tsoonis, sildi järgi kuni 22.00-ni ja 15.09-ni olgugi, et rannahooaeg läbi.
Jäävad ainult küsimused:
1. Miks ei hoiatanud korraldajad ei veebilehel ega ka kohapeal (95% kindel kontakt kõigiga on ju müügis ja 100% stardis)?
2. Kas ei olnud võimalik korraldada erandit päevaku puhul?
3. Kas ei võiks teha pahaaimamatute kannatajate ühispöördumise AS Ühisteenused või Tln Kommunaalameti või veel kuhugi poole? Maksaksime näiteks 2 tunni parkimistasu ja korras?
Lihtsalt orienteeruma minnes vaatad juba punavalget suunatähist ja parkimisala märk jääb tähelepanuta.

4. Miks ei olnud selles parkimisalas jooned joonitud sinisega nagu tasulisel alal kombeks? See päästaks ka siis kui märk nägemata jääb. Eesmises näiteks olid...

Mairolt,
Enne küll trahvi ära ei maksa kui mingid vastused neile küsimustele saan

PS! rada pakkus toredat vaheldust ja kohe esimesega sain stiilipuhtalt ära tillitatud.
Logitud
DarkAngel

Väljas Väljas

Postitusi: 10



Vaata profiili
« 3. september 2010, 03:18:21 »

Tervitused

Olen juba mõnda aega kaalunud allolevaid mõtteid foorumisse kirja panna. Eilne (N 02.09) neljapäevak Pirital sai viimseks tõukeks.

Mul on orienteeruja-staazhi ca 25 aastat. Alustasin koolipõlves ja jõudsin järgusportlase tasemeni, viimased kümmekond aastat aga olen olnud vaid asjaarmastaja-tervisesportlane. Viis aastat tagasi suht raske jalavigastuse tõttu tuli pikem vahe sisse, siis käis vedru maha, nüüd sel aastal lõpuks tegin comebacki.

Esmane mulje on see, et võrreldes minu "noorusajaga" ning isegi viie aasta taguse ajaga on neljapäevakud muutunud tuntavalt elitaarsemaks (ning seda paraku mitte alati heas mõttes). Ma ei räägi siinkohal sellest, et iga huviline on sunnitud ostma mitmesaja-kroonise SI-pulga (või siis seda rentima, mis hooaja peale teeb sama või suuremagi summa välja). Eks see ole tehniline progress, millele me kõik peame lõivu maksma (nagu näiteks sel aastal olid kõik eestimaalased sunnitud ostma digiboksi, või siis teleka vaatamisest sootuks loobuma). Ehkki tuleb nentida, et sellised investeeringud teevad orienteerumise rahalises mõttes ikka suht elitaarseks (võrreldes näiteks tavalise metsajooksu või siis ujumisega) ning ega igaühele ei pruugigi see lõpuks (ka osalustasusid juurde arvestades) taskukohane olla. Aga see selleks.

Räägin sellest, et peale viit aastat eemalolemist tunduvad vähemasti mulle NP-de rajad sellised, mis harrastajale ja eriti algajale küll kuigi kontimööda ei ole. Ma ei räägi siinkohal endast (vana rasva arvelt on vilumust siiski piisavalt), vaid kujuteldavast uuest algajast huvilisest, kes alles tahab proovima tulla, orienteerumisega pihta hakata. Rajad on liiga rasked ja liiga professionaalsed. Tegemist oleks nagu mingi [kunagise] tippspordivõistlusega ja mitte harrastajate n-ö pühapäevaüritusega (ülekantud, mitte otseses mõttes). Räägin siinkohal just klassist, mis peaks olema igapidi kõige lihtsam ja kontimööda ka kõige algajamale algajale - M21C. Olen sel hooajal ka ise just seda jooksnud, et tasapisi uuesti "vormi" saada. Ja just selles klassis saadud kogemused inspireerisidki mind neid ridu siin kirja panema.

First and foremost. Ma ei saa aru, miks peavad kõige madalama klassi rajad nii pikad olema. Kui kellelegi tundub mõne klassi rada liiga lühike, on tal alati võimalus minna mõnda kõrgemasse ja pikema rajaga klassi. Kui kellelegi aga on kõige lihtsama klassi rada liiga pikk, siis ei ole tal võimalik kusagile minna, sest lihtsamat klassi ja lühemat rada lihtsalt ei ole olemas. See kogemus on sel aastal kordunud neljapäevakust neljapäevakusse. Pead ei julge küll anda, aga kõrva või ninaotsa vähemasti - viis aastat ja enam tagasi olid rajad lühemad. M21C kindlasti. Kõik äkki ei taha joosta 4...5 km, äkki mõni tahaks joosta 3...4 km?!? Mõni, kel vorm nigelam või tunneb ennast kehvasti (nagu mina eile) või on lihtsalt algaja ja võib vigu teha. Mida pikem rada, seda rohkem vigu. Seda kauem peab metsas tuuseldama. Veelkord - kui algaja tahab terve ilusa suvepäeva metsas veeta, siis ei keela keegi ka temal minna kõrgemasse klassi. Kui ta aga tahab lühemalt ja kiiremini hakkama saada, siis polegi mingit varianti. Sealjuures - kui NP-de juhend näeb ette, et M21C raja pikkus on 4...5 km, siis teeb rajameister selle ikka 4,8 või 4,9 km, mitte aga nt 4,1 või 4,2 km. Seda isegi nüüd, sügisel, halva ilmaga (aga sinna ma veel jõuan).

Mõnikord on M21C rajad olnud ka üle mõistuse tehnilised (taaskord - probleem mitte mulle, aga kujuteldavale algajale küll). Näiteks eelmisel korral (Sõitme) - ma küll ei kujuta ette, kuidas üks algaja oleks suutnud selle raja läbida. Ainult mööda reljeefi jooks, toetavad jooned praktiliselt puudusid (või siis läksid tohutu ringiga ümber kaardi). Minul "vana kalana" läks see jooks (tehniliselt) suht hästi, aga algajana oleks ma seal esimese kolme etapiga totaalselt umbe jooksnud (sõna otseses mõttes).

Seekord Pirital ei olnud tehnilist ega keerulist midagi, hämmastama pani aga radade pikkus. M21C: 4,8 km. M21B: 4,9 km. M21AL: 5,3 km. M21A: 5,4 km. No andke andeks... Kui erinevate klasside radade pikkuse vahe on sadakond meetrit, mis mõtet siis üldse on erinevaid klasse teha? Paneme kõik ühte klassi, või siis vähemalt kõik klassid ühte rada jooksma!?! Jah, ma saan aru, et kaardi "suurus" ei võimaldanud teha PIKKI radasid - küll aga oleks see pakkunud ideaalse võimaluse lõpuks ometi teha LÜHIKESI radasid. Mul on siiralt kahju ja kurb, et seekordne rajameister selle võimaluse kasutamata jättis, ning, hambad ristis, ka selle imetillukese kaardi peale maksimaalselt võimaliku pikkusega M21C raja pressis. Ühes selle kogemusega kipub kaduma ka viimne lootus, et algajale või kehvema vormiga harrastajale üleüldse kunagi mõeldakse ja pisutki lühemaid radasid pakutakse.

Kirsiks koogi peal sai eile Pirital aga viimase punkti asukoht. Siirad ja südamlikud "kiidusõnad" rajameistrile selle suurepärase valiku puhul! Higisena ja vihmamärjana suhteliselt kaitsva metsa vahelt välja tulles tabas lõikavalt külm meretuul täie jõuga - ja kogu keha jäätus hetkeliselt. Õnneks merre (vist?) muulilt kedagi ei pühitud, aga külmetumine (ja nõrgematel küllap ka haigestumine) oli suht garanteeritud. Näis, mis minust endast homme või edaspidi saab. Aga seegi selleks.

Olen terve selle hooaja omaette mõtisklenud - milles ometi on probleem? Üha enam hakkab mulle tunduma, et see on vist eelkõige rajameistrite väheses empaatiavõimes. Enamuses endised tippsportlased, ei suuda ega vist tahagi nad laskuda tavalise pühapäevaharrastaja tasemele ega endalt küsida - mida ootab või soovib see, kes tuleb metsa niisama enda rõõmuks ja peale tööpäeva lõõgastuseks sportima, ning mitte esikolmiku kohtade pärast rebima. Neile tundub oma mätta otsast (või pigem elevandiluust tornist), et see, mis on "niisama nuusata" nendele, on seda ka kõigile NP osalejatele, tasemest sõltumata. Olen ise ülikooli õppejõud - kui ma hakkaksin tudengitelt eksamil nõudma kõike seda, mida ise oma õpetatava aine kohta tean, siis lõpeks asi suht kiiresti poole ülikoolitäie tudengite eksmatrikuleerimisega (sest nad lihtsalt ei suudaks seda eksamit iial ära teha) ja kardetavasti peale seda minu vallandamisega. Neljapäevakutel on selline lähenemine ja suhtumine aga igati loomulik ja loogiline - kõik peavad suutma joosta rajameistri tasemel.

Palun võimalikes vastukajades mitte hakata lahkelt pakkuma võimalust joosta vabaklassis. Vabandan, aga see lihtsalt ei motiveeri. Samahästi võin siis juba 40 + 20 krooni maksmata jätta ning kodusesse Harku metsa niisama hängima minna - vaadates, kas mõne kaardil kujutatud metsanurga või künkatipu üles leian. Oma taseme juures leian igal juhul, kahtlust pole. Sama on stiihilise valikorienteerumisega - tahaks enda proovilepanekuks ikkagi konkreetselt püstitatud rajaülesannet, mitte niisama umbropsu metsas rapsimist. K***** K****, KAS TÕESTI ON NII NEETULT RASKE SEE ÜKS KÕIGE NÕRGEM KLASS KA PISUT NÕRGEMATELE OSALEJATELE PISUTKI JÕUKOHASEMAKS TEHA?!? Kõik, kes tahavad ennast pooleks tõmmata, võivad ju minna kõrgematesse klassidesse - selleks on võimalusi peaaegu piiramatult, kuni M21A-ni välja. Samuti puudub näiteks minul reaalne võimalus joosta oma vanusejärgses klassis (M40), sest see on alati nii meeletult pikk (ilmselt vist kah ainult keskikka jõudnud endistele tippsportlastele mõeldud), et sellele rajale ma lihtsalt sureksin. Vaid pean konkureerima endast 20 aastat nooremate meestega. OK, vahet pole, kellega konkureerida (mingeid kõrgeid kohti ma nagunii rünnata ei suudaks ega soovikski) - ainus, mida tahaks, oleks endale jõukohane klass. Mida aga pole, seda pole.

Aitäh kõigile, kes viitsisid läbi lugeda. Lühemalt paraku kuidagi ei osanud, pinnapealsemalt aga ei tahtnud.

P.S. Lasin silmad üle ka varasemast foorumist (eelmised NP-d), kus kord üht igati õigustatud kriitikat (tookord küll parkimise teemal) nimetati halvustavalt-üleolevalt "prõmmimiseks". Karta on, et küllap siis ka mind siin üsna siva paika pannakse ja hambad kurku lüüakse. Aga mis seal ikka, vähemalt sain südamelt ära öelda. Kui eesmärgiks elitaarürituste sarja väljakujundamine, siis ongi ju hea, kui igasugused "prõmmijad" ja virisejad jms eemale jäävad. Saab kitsamas ringis tippspordiüritusi edasi teha, ja neid aiva professionaalsemaks timmida. Kuhu siis peaks minema n-ö pühapäevaorienteeruja? - A' mis see meie mure on...

P.P.S. Õnneks ei olnud seekord oma autoga kohal. Sellest hoolimata jagan täiel määral eelkirjutaja nördimust seekordse "parkimiskorralduse" puhul. Järjekordne "prõmmimine" (eks ole?), aga no andke andeks... kuidas nii ikkagi saab?
Logitud
Peeter Pihl
SK Saue Tammed

Väljas Väljas

Postitusi: 5



Vaata profiili
« 3. september 2010, 08:59:54 »

Niipaljukest oma minimaalse kogemuse baasilt, et lihtsaid radu on palju raskem planeerida kui raskeid. Seda siis eriti minu tüüpi viletsate rajameistrite puhul. Päris teeristipunkte ka ju pakkuda ei tahaks. See tundub ka kuidagi mage. Metsa poolele minnes jälle kipub asi raskeks minema.
Loomulikult üritatakse alati optimeerida metsa viidavate punktide arvu ja seda just lühemate (lihtsamate) radade arvelt.
Logitud
UduElmar

Väljas Väljas

Postitusi: 4


Vaata profiili
« 3. september 2010, 10:41:13 »


Hooaja lõpus väike sõnavõtt ei tohiks paha teha.

Kuigi olen aastaid käinud Neljapäevakutel, loen ennast algajaks ja kasutan 21C rada.
Joosta jõuan hooaja algul 2-3 esimest punkti, hooaja lõpus pool distantsi. Vahva!
1-1,5 tundi metsas ragistamist ja peamurdist ning õhtul tulemusi vaadates enda kirumist on just see mida neljapäevakutelt ootan.
Kui sügise-poole kipun pimeda peale jääma (silmanägemine pole enam see mis noorelt) jätan pooleli ja tulen metsast välja, ning tõden et seekord oli lihtsalt ebaõnn.
Viimaste hulgas olemine motiveerib ikka uuesti metsa minema.

Abikaasa on algaja kindlasti. Ainus spordivarustus on tal SI pulk.
Pole kompassigi. Kõik punktid otsib üles teid pidi punktidele lähenedes.
Juhtub ka seda, et "kukub" vahel vabaklassi.
Olulisem on, et poleks liigeseid murdvaid maastikke ja pehmet lodu-sood kuhu uppuda.

Metsas on tihti näha noori inimesi tänavariietuses või mugavamas kodu-dressis, kaart peos, hoogsalt jalutamas.
Võibolla oleks nemad ka huvitatud lühemast rajast ja ainult teedel-sihtidel liikumisest? Kas on seeläbi järelkasvu oodata?

Jõudu TONile jätkamaks!




Logitud
Peep O.
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 133


Vaata profiili WWW
« 3. september 2010, 10:44:02 »

DarkAngeli juttu lugedes jäi peamiselt üks küsimus painama - miks M21C raja liigse pikkuse/keerukuse mainimisega hooaja lõpuni pidi kannatama? Aga see selleks.

Nõus, et C-klassi rada peab olema jõukohane algajale. Ja kui on valida A, AL, B ja C vahel, siis võib ju C tõesti lihtne olla.

Peetriga nõus, et üheks põhjuseks on asjaolu, et kontrollpunktide koguarv on päevakul üsna väike (~25) ja väga lihtsa, C klassile sobiva raja tegemise kaasnähuks oleksid pikemate/keerukamata radade jaoks üllatavalt lihtsad KP'd. Kas peaks hakkama lähtuma loogikast, et päevakutel ongi lihtsamad rajad ka A ja AL klassis? Võib olla peakski ... Keerukamat rada ihkavad kodanikud võtavad lahti EOL kalendri ja otsivad mõne võistluse, mille radade jaoks head rajameistrid viivad metsa 50+ KP'd e. iga maitse jaoks midagi.

Aga hea meelega läheks natuke konkreetsemaks. Lisasin kommentaarile viimase oma tehtud TON päevaku M21C raja. Väga tore oleks, kui DarkAngel, teised rajameistrid või veel parem - algajad kommenteeriksid, millised etapid on sobivad, millised liiga keerulised, millised liiga lihtsad(?). Saaks parema ettekujutuse, milline hea M21C rada olla võiks.
Logitud
Henrik

Väljas Väljas

Postitusi: 6


Vaata profiili
« 3. september 2010, 10:55:30 »

Nõustun kasutaja "DarkAngel" kirjutatuga.
Olen ise üks neist algajatest jooksjatest. Staaži on terve see hooaeg ja tükike eelmisest ning vormi veelvähem. Jooksen üldiselt kohtadel 30-40.
Radade pikkus M21C-klassis on päris kindlasti natuke üle võlli. Kui vaadata tulevikku, siis loota, et liitub uusi 21+ aasta vanuseid inimesi on siikohal veidi kohatu. Ma võtsin tükkaega hoogu eelmise hooaja lõpus, et see ära proovida, kuna asi tundus väga huvitav. Kõige suuremaks hirmuks oligi distantside pikkus. Tehniliselt mina radu raskeks ei pea. Seepärast olen isegi sügavalt kaalunud ka AL raja proovimist, kui ta satub parasjagu lühike olema.
Samas kaardi lugemise oskus minu kogemuste juures on vist üle keskmise, eriti tuleb see välja kui vaatan kaasjooksjate radade joonistamisi.

Prõmmimise kohapealt pead ilmselt silmas Kalmeri mõtteavaldusi.
Eks temapoolt kirjutatud parkimise asjas oli ka tõetera sees, kuid olles lugenud veidi rohkem foorumeid, pean tunnistama, et ei ole kindel, kas kõnealune on täie mõistuse juures.

Avaldan samuti sügavat pettumust Pirita päevaku parkimise korraldamise pärast. Läks pisut kalliks see jooksmine.
Juriidiselt on jokk aga no kelle hüvanguks need trahvid tehti? Oleks siis päevak toimunud suure suve ajal, kus plääž on rahvast täis.
Leian, et PiritaLOV või Tallinna LV võiks siinkohal vastu tulla nendele 500+ inimesele, kes too päev jooksmas käisid.

PS: Algajatele võiks lisaks lühemale rajale olla rohkem ka punktivõtmise rõõmu.
« Viimati muudetud: 3. september 2010, 11:01:08 Henrik » Logitud
Mait Tõnisson
Kaarditoimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 200



Vaata profiili
« 3. september 2010, 11:00:54 »

Tere, Tume Ingel Silmapilgutav
Minul on väga hea meel, et oma mure siin suhteliselt viisakalt välja valasid. Olen sama teema eest võidelnud, nii päevakuil kui ka nn nädalalõpuvõistlustel. See on teema, mida tuleb pidevalt taguda! Tasakesi nurgas nuttes enesele sobivat rada ei saa! Silmapilgutav Vaatasin järele, mida tähendab sõna -"empaatia" Silmapilgutav ja olen Suga osaliselt nõus - radu teevad enamasti orienteeruda oskajad, kes raja raskust ei pruugi tajuda. Peetril on väga õigus - lihtsa raja tegemine on keeruline! Teen aastas ühe, max kahe neljapäevaku rajad. See on suur töö ja arvan, et rohkem tehes hakkab kvaliteet kannatama. See on mu meelest ka põhjus miks lihtsad rajad ei saa lihtsad - rajameistril pole mahti-aega piisavalt kõikide klasside radadesse süveneda. Paraku on sel turul praegu nõudlus pakkumisest suurem ehk rajameistreid napib.

Päevakuradu tehes üritan kõigepealt maastukust maksimumi võtta A ja AL radade planeerimisega ning asun seejärel laste ja C-radade kallale. Veelkord - hea lihtsa raja tegemine on paras nuputamine. Tegelikult tulebki kõige parem rada teha C-klassile - sest, et C-klassis jooksjaid on päevakul kõige rohkem. Nad on enamus, kelle järgi tuleb joonduda! Päevakud on eelkõige pühapäevaorienteerujate pidupäev!!!

Natukene "prõmmimisest" ka. Ma praegu ettepoole postitusi ei lugenud aga usutavasti olin selle termini kasutaja mina. Või vähemasti olen ma arvamisel, et tookord oli selle termini kasutamine õigustet', kuna mul on teada ka parkijate versioon toimunust.
Logitud
ReinR

Väljas Väljas

Postitusi: 432


Vaata profiili
« 3. september 2010, 11:33:28 »

Tegelikult võiks TONi rajameistri juhendis olla ette antud klassiti soovitatavad võitja ajad, mitte radade pikkused kilomeetrites - maastikud on ju väga erineva läbitavusega.
M21C radadest. Vaatasin neljapäevakute tulemusi - enamusel kordadel jääb paremate aeg 30-40 min. vahele ja valdaval enamusel jooksnutest alla tunni. Peaks vist sobima, 15-20 min. raja pärast ei tasuks ju kohale sõitagi? Ja nõrgematel aeg tunni ringis ei tohiks ka liig olla, lihtsalt teeristist teeristi tormates ei õpi midagi ja M21C raja eesmärk peaks olema eelkõige orienteerumise õppimine, mitte veri ninast väljas võidu tagaajamine.
Logitud
arvto

Väljas Väljas

Postitusi: 1


Vaata profiili
« 3. september 2010, 12:33:00 »

Algaja arvamus. Sellel aastal käisin elu esimestel päevakutel, kuigi vanust 42 aastat. Kõikidel käidud päevakutel olen läbinud oma vanuseklassi M40 raja. Ühtegi punkti leidmata pole jäänud ja viimaseks pole raja läbimisel ka veel jäänud. Lühemat C rada pole mõttessegi tulnud, sest tahaks ikkagi võimalikult palju punkte läbi käia ja kogemust saada. Korralduse üle nuriseda, hädaldada ja kaevata pole põhjust ja minu olematu kogemuse juures ei oleks see minu arvates ka piisavalt pädev. Kui on maastikule tekkinud juurde uus teejupp, raiesmik või maja, mida kaardil pole ja eksitab, siis on ikka minu oma asi olnud ennast kuskil jälle paika saada, et punkti jõuda. Aega kulub, aga võimatu see pole. Minu tänud kõikidele korraldajatele, rajameistritele ja muudele tegelastele, kes asjaga seotud on. Hea, et on võimalus päevakutel käia.
Logitud
Ott
RO toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 61


Vaata profiili
« 3. september 2010, 13:25:00 »

Olen Reinuga nõus, raja pikkus ei ole absoluutselt oluline, pigem tuleks aega jälgida, sest maastikud on niivõrd erinevad. Enamus päevakuid toimub väga lihtsatel maastikel. Vaatasin Sõitme 21c klassi rada, ainult üks keerukas punkt jäi silma, ülejäänud kõik mööda tugipuud võtmised. Peebu Kodasoo rada on äärmiselt lihtne, kõik punktid võimalik teid-sihte kasutades võtta, vaja ainult õigest kohast teelt maha keerata.
Mis elitaarsus ja nn tipporienteerujatest rajameistrid? Ok Juku on kunagi olnud tipp, ülejäänud on kõik asjaarmastajad. Ja süüdistada rajameistrit ettenägematus tuulises ilmas, no ma ei tea?Hmm? Ju oli Angelil väga vilets päev või siis isegi aasta, kui kõik tundub nii halb(padi kõva ja tekk torgib).

Soovitaksin leida endale õige eesmärk ja seda tänastest tingimustest lähtudes. Kui soovid lihtsalt pool tundi metsas nugistada, siis päevakul on selleks väga palju võimalusi, jookse kasvõi nöörirada. Iseasi, kas selle poole tunni pärast tasub kaugele sõita.
Logitud
urein
Päevakute toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 16


Vaata profiili
« 3. september 2010, 14:18:42 »

Tere Pirital osalejad. Väike korraldajate poolne info.
Natuke tahaks vabandada ka! Kuigi parkimise kohta infot oli, jäi see täpsustus panemata kodulehele. Tundub, et te ei viitsi asjadesse süveneda ja siis tulebki probleeme. Kodulehel oli kirjas, et Pirital on kasutusel avalikud parklad, see tähendab, et kui sõidate parklasse, peate jälgima liikluseeskirja.
Samas tasulise kõrval oli aiaga ümbritsetud parkla, kus ei olnud mingeid keelavaid viitasid ees, mine ja pargi tasuta ja vabu kohti oli pidevalt.
Teine hoiatus (meeldetuletus), et osa parklaid on tasulised, oli neljapäevaku infos, mis oli müügi juures paksu puu külge seotud ja teine eksemplar müügis laua peal. Soovitus info läbi lugeda (kui teda on).
Mis puutub M21C klassi radadesse, siis on olnud aegu, kus ma olen neljapäevakute rajameistritele pidevalt rõhutanud, et algaja peab suutma raja mõistliku ajaga läbida, aga kuna seda on antud KP-de hulga juures tihti raske planeerida, (sõltub ka maastikust) siis tulevad need rajad mõne aja pärast jälle suht keeruliste KP-dega (etappidega) tagasi. Ise arvasin Pirital planeerides, et mere ja suure tee vahel pole kuhugi kaduda ja küll need algajad koos edasijõudnutega suht ruttu KP-d üles leiavad. Tuuline viimane KP mere ääres - tahtsin nendele merd näidata, kes selle ääres tihti ei käi! Ja tõesti ei olnud aega eelmisel õhtul ilmateadet kuulata, sest korrigeerisin metsas alles kaarti (viiendat vaba päeva- õhtut)i ja rajad olid veel ka vaja hommikuks valmis mõelda-joonistada. Lõpetasin selle töö k.6.30 ja k.7.00 pidin juba ametlikul tööl olema. Nüüd kindlasti küsite, et miks see töö nii viimasele minutile jäi, aga see on pikem jutt ja sellele ma siin vastama ei hakka.
Loodame kohtuda ka selle aasta viimasel neljapäevakul Harku metsas! Keskus on metsaservas endise raualao lähistel. Sinna on kõige parem autoga sõita Kalda tänavat pidi või tulla nr.10 bussiga.
Rein Unt, OK TON 
Logitud
eve

Väljas Väljas

Postitusi: 1


Vaata profiili
« 3. september 2010, 15:01:01 »

Osad autod parkisid eile keset parklat asunud nn aias, seal oli parkimine tasuta.
Eilne päevak oli eelnevatest ka selle poolest erinev, et eile võeti raha ka lapse käest, olgugi et 25 krooni. Hea et oli juhuslikult natuke rohkem raha kaasas kui enda jaoks oleks vaja läinud, muidu oleks üks meist pidanud päevakut kõrvalt vaatama.
Logitud
LiinaJ
SK Mercury

Väljas Väljas

Postitusi: 14


Vaata profiili
« 3. september 2010, 15:02:50 »

Eile muide oli info parkimise kohta üleval küll, see et osalejad seda ei lugenud, on muidugi enda viga. Tegin sellest infost isegi pilti (http://farm5.static.flickr.com/4125/4953992762_83ff421398_b.jpg). Samuti peab nõustuma Reinuga, et avalikes parklates kehtib LE, on iseenesestmõistetav, et korraldaja ei pea meelde tuletama LE täitmist.

Muidu oli eilne päevak täielik jama. Täielik. Seda jama andis ette aimata juba enne starti, kui olin tolle info läbi lugenud (vt ikka seda ülaltoodud lingi alt avanevat pilti). Kuidas saab üldse lauseid "ajapuudusel ei õnnestunud kõike korralikult uuesti joonistada" ja "loodan, et siiski tulete toime" infosse kirjutada? Ma saan aru küll, et tegemist on neljapäevakuga, mis ei ole võistlus, kuid mingi ametlikkus võiks asjale sisse jääda.
50 krooni maksta selle eest, et joosta mööda teed vahepeal körvale pöigates punkte vöttes on absoluutselt jama. 525 osalejaga päevaku korraldamine sellisel kaardil ei ole minumeelest isegi eriti selgitatav. Tegemist on ju õppekaardiga.

Kivi korraldajate kapsaaeda tahaks visata selle koha pealt, et kuni tänaseni on TON'i lehel 2010 aasta kalendris info, et päevak toimub sellel kaardil. Tollel kalendris viidatud kaardil oleks andnud möistliku raja teha küll, rannaäärsel metsatukal seda paraku teha ei anna. Jooksin N21B klassi ja mu raja pikkus oli  M21A klassi rajast vaid 0,58 meetrit, raskusaste oli niikuinii sama, sest seal lihtsalt ei andnudki rasket rada teha. Vabandust, aga eilne päevak oli tõesti väga halb. Tahaks loota, et TON endale rohkem selliseid läbikukkumisi ei luba, seda tarbijad on harjunud palju paremaga.
Logitud
Leheküljed: [1] 2 3 Üles Trüki 
« eelmine järgmine »
Mine:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Lehekülje loomiseks kulus 0.05 sekundit, tehti 19 päringut.
Amber design by Bloc | XHTML | CSS