EsilehtAbiOtsingKalenderLogi sisseRegistreeri

Tere, Külaline.
Foorumisse postitamiseks pead sisse logima.
Kui Sul pole veel kontot, siis registreeru.
24. oktoober 2020, 01:02:34
EOLPass
Logi sisse
Otsing

Uudised

Statistika
7 584 postitust 2 919 teemal 800 liikmelt
Värskeim liige: janis
+  Orienteerujate foorum
|-+  Avalikud jututoad
| |-+  Päevakud (Moderaator: Tarmo Klaar)
| | |-+  Tallinna neljapäevak 14. juulil Kehras
0 liiget ja 1 külaline vaatavad seda teemat. « eelmine järgmine »
Leheküljed: [1] Alla Trüki
Teema: Tallinna neljapäevak 14. juulil Kehras  (Loetud 8698 korda)
triina
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 199


Vaata profiili
« 14. juuli 2011, 14:18:03 »

Tallinna neljapäevak toimub 14. juulil Kehras. Tähistus Kehra ümbersõidult. Kohale saab ka rongidega. Rohkem infot aadressil http://www.ton.ee/jargmine
Logitud
triina
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 199


Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 00:14:26 »

Tulemused on nüüd üleval:

http://www.ton.ee/tulemused/2011
Logitud
Uve
Administraator

Väljas Väljas

Postitusi: 1 127


Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 08:56:03 »

Kehra päevaku rajajoonistamine:

http://www.kape.ee/gadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=289
Logitud
ymadis

Väljas Väljas

Postitusi: 40



Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 10:42:38 »

Selle ja ka eelmise päevaku puhul PEAB kaardil, legendis või päeavku tutvustuses olema selge hoiatus, et valge (helerohelise) tingmärgiga metsa ei tasu jooksma minna, vaid tuleb mõelda ümberjooksude peale. Kui metsa minna mingisugusegi kavaga võtta mõni 'kiirelt joostav mets' asimuutjooksu etapina ette, siis ei taha seal üldse näha tormimurdu ja alla-15meetrist nähtavust.

Konkreetselt punkti 37 ümbrus põhjaskandist tulles oli vägagi tumedat värvi väärt või 47 poole ragistamine - üle hoodamata murru.

Randverest meenub üks suur rahn punktis 42 helerohelises alas, mida nägi umbes 5 meetri pealt.

Virisemisel on ka konkreetne majanduslik taust - O-riideid kulub paljuvõitu, plaastritest rääkimata (nojah, viimaseid üks karastunud O-inimene eriti ei kasuta - küll pulmadeks ära paraneb) .
Logitud
Mairolt

Väljas Väljas

Postitusi: 22


Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 11:42:34 »

Viimase 2 talve suure lume ja mitmete tormide tulemusel on väga paljudes metsades palju puid langenud. Mitmetes kohtades on sellest aastast läbitavus oluliselt langenud. Põhimõtteliselt PEAKS kõik metsad nüüd üle kaardistama, et need murrud kajastatud oleksid. On selge, et päevakukaarte kõiki ei jõuta aastaga korda teha, see nõuab suurt inimressurssi.
jõudu, Mairolt
Logitud
No Doubt
OK Ilves

Väljas Väljas

Postitusi: 15



Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 20:32:31 »

Mnjah. Randveres andis rajameister infot, et läbitavuse/kividega on nagu on. Kehras oleks võinud ka mingigi vihje rajameistrilt olla! Asi oli ikka suisa ropp ju  Irvitav.  Kohati tundus, et rajabrigaad oli kohe spetsiaalselt vaeva näinud, et saaksime kõik tormimurrud läbi turnida.

M21B Taivo Daub
Logitud
ReinR

Väljas Väljas

Postitusi: 444


Vaata profiili
« 15. juuli 2011, 20:39:17 »

Nomaeitea ... kui joostes silmad lahti hoidsid ja oma liikumisteed vastavalt läbitavusele korrigeerisid, siis polnud mingeid probleeme, joostavus oli üle keskmise Naeratav 
Logitud
MadisT

Väljas Väljas

Postitusi: 20


Vaata profiili
« 19. juuli 2011, 14:30:11 »

Ei saa ma aru. Jälle virisevad. Kui ei virisetaks, siis oleks ka vist jama  Lõbus
Randvere ja eelmise aasta Kehra kommentaarid andsid mulle tõuke säärekaitsete soetamiseks.
Minu jaoks siis Kehra kaart esimest korda. Tingimused kõigile võrdsed. Egas punktid mööda metsa jookse, inimesed ikka.

Selle eelinfo soovimise ja silmad lahti hoidmise koha pealt võiks tuua kohatu võrdluse, kus paduvihmas kiirteel 110 km/h sõidavad autod pikivahega 1 sek. Ja kui siis juhtub megakatastroof, tuleb keegi välja vabandusega, kus Maanteamet ei hoiatanud paduvihmas suurema pikivahe hoidmise vajalikkusest. Sinisilmsed?

Maastiku läbitavuse pärast ma ei kurda ja loodan, et keegi teine ka enam ei kurda.
Kui punkt on valesse kohta pandud, siis kurdan kindlasti.

Mille üle ma selle korra puhul kurdan, et SI väljatrükki ei saanud. Äkki saan Aegviidus... Silmapilgutav
Logitud
ymadis

Väljas Väljas

Postitusi: 40



Vaata profiili
« 21. juuli 2011, 23:23:49 »

Selle eelinfo soovimise ja silmad lahti hoidmise koha pealt võiks tuua kohatu võrdluse, kus paduvihmas kiirteel 110 km/h sõidavad autod pikivahega 1 sek. Ja kui siis juhtub megakatastroof, tuleb keegi välja vabandusega, kus Maanteamet ei hoiatanud paduvihmas suurema pikivahe hoidmise vajalikkusest. Sinisilmsed?

Jah, MadisT - see on tõesti kohatu võrdlus. Maanteel Sa tead, et 110 on lubatud heades ilmastikuoludes maksimumkiirus, ning korrigeerid seda vastavalt välistele tunnustele - liiklus/tee/ilmaolud, samuti enda võimed. Sekundilise pikivahega sõites rikud Sa seadust ja sead ohtu enda ning teiste elud  Hmm?
   Metsas kaardiga liikudes juhindub päevakuline tingmärkidest. Kui punktist 23 punkti 24 läheb kaardil 'täiskiirusel joostav mets' ja sa soovid seda teekonda selliselt kasutada, siis on rajameistri prohmakas, kui looduses 23nda punkti ümber on sellised olud, aga 24nda ümber mitte. Sinisilmsusega pole siin mingit pistimist, või nojah, sinised silmad saab küll  Silmapilgutav
Logitud
ReinR

Väljas Väljas

Postitusi: 444


Vaata profiili
« 21. juuli 2011, 23:46:40 »

Selle eelinfo soovimise ja silmad lahti hoidmise koha pealt võiks tuua kohatu võrdluse, kus paduvihmas kiirteel 110 km/h sõidavad autod pikivahega 1 sek. Ja kui siis juhtub megakatastroof, tuleb keegi välja vabandusega, kus Maanteamet ei hoiatanud paduvihmas suurema pikivahe hoidmise vajalikkusest. Sinisilmsed?

Jah, MadisT - see on tõesti kohatu võrdlus. Maanteel Sa tead, et 110 on lubatud heades ilmastikuoludes maksimumkiirus, ning korrigeerid seda vastavalt välistele tunnustele - liiklus/tee/ilmaolud, samuti enda võimed. Sekundilise pikivahega sõites rikud Sa seadust ja sead ohtu enda ning teiste elud  Hmm?
   Metsas kaardiga liikudes juhindub päevakuline tingmärkidest. Kui punktist 23 punkti 24 läheb kaardil 'täiskiirusel joostav mets' ja sa soovid seda teekonda selliselt kasutada, siis on rajameistri prohmakas, kui looduses 23nda punkti ümber on sellised olud, aga 24nda ümber mitte. Sinisilmsusega pole siin mingit pistimist, või nojah, sinised silmad saab küll  Silmapilgutav

Tegu on päevakuga.  Kas päevakulised oleks kõik nõus maksma 3x stardimaksu, et kaart vastaks viimsehetke situatsioonlie? Ilmselt peaksid asjale pihtasaamiseks ise korra rajameistriks olema või veel parem - enne seda mõne kaardi joonistama:) Orienteerumine on ala, kus peab kohanema erinevate oludega, kaardistajate ja rajameistrite erinevate nägemustega jne. ... kui see ei sobi, siis tuleks valida möni muu hobi ... või leppima sellega, et sümboolse stardimaksu eest ei pakuta 5* teenust.
Logitud
Leheküljed: [1] Üles Trüki 
« eelmine järgmine »
Mine:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Lehekülje loomiseks kulus 0.21 sekundit, tehti 20 päringut.
Amber design by Bloc | XHTML | CSS