EsilehtAbiOtsingKalenderLogi sisseRegistreeri

Tere, Külaline.
Foorumisse postitamiseks pead sisse logima.
Kui Sul pole veel kontot, siis registreeru.
21. oktoober 2019, 09:02:58
EOLPass
Logi sisse
Otsing

Uudised

Statistika
7 380 postitust 2 793 teemal 795 liikmelt
Värskeim liige: Esta
+  Orienteerujate foorum
|-+  Avalikud jututoad
| |-+  Päevakud (Moderaator: Tarmo Klaar)
| | |-+  Tallinna neljapäevak 5. juunil Ihasalus
0 liiget ja 1 külaline vaatavad seda teemat. « eelmine järgmine »
Leheküljed: [1] 2 Alla Trüki
Teema: Tallinna neljapäevak 5. juunil Ihasalus  (Loetud 16954 korda)
triina
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 199


Vaata profiili
« 3. juuni 2008, 23:10:59 »

Tähistus Ihasalu teelt. Seekord on parkimine tasuline, hind on 10 kr.

Rohkem infot aadressil http://www.ton.ee/jargmine
Logitud
triina
IT toimkond

Väljas Väljas

Postitusi: 199


Vaata profiili
« 5. juuni 2008, 23:14:33 »

Tulemused on nüüd nähtaval aadressil http://www.ton.ee/tulemused/2008
Logitud
Pulver

Väljas Väljas

Postitusi: 7


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 00:37:57 »

Kas tõesti ei ole ühegi võttega võimalik jõuda niikaugele, et kaarte jätkuks kõigile?
Teeks siis nii, et tõstaks stardimaksu 10kr. ja garanteeriks kaardi soovitud rajage igale osavõtjale. Ehk teisisõnu trükiks selle lisa 10 kr. eest kaarte nii et piisab. Ja kui siis ka ei piisa, siis saavad kõik need kellele rajaga kaarti ei jätkunud startida üldse ilma rahata. Kas see motiveeriks vähem koonerdama?
Tegelt ajab lihtsalt vihale, sest asja nimi on "õhtu on p...s" kui pead jooksma C rada.
PS! Kõikide punktidega kaart, millel siis võimalik punkte ühendada ja legend kogu rajaks pähe õppida, on muide veel hullem kui üldse ilma punktideta kaart. Kui ei suudeta tagada rajaga kaarte, tunnistage oma võimetust ja läheme tagasi aastasse 1980 ning joonistame kõik puhtale kaardile. Vähemalt võrdsed tingimused kõigile.
Kõik eksimused on andestatavad ja arusaadavad (ka see kui punkt valesti metsas), aga mitte see kui kaarte ei ole.
Ootan ka TON-i esindaja tulevikunägemust sellel teema. Ja vastus "jätkame vanal viisil" ei sobi!
Tänan ette tulevaste olemasolevate kaartide eest!
Logitud
zoftoz

Väljas Väljas

Postitusi: 7


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 02:14:57 »

Graafikuga on mingi jama. Näitab vist eelmise korra andmeid.
Logitud
a

Väljas Väljas

Postitusi: 20


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 02:45:41 »

Üks variant oleks päevakutele registreerimine. Muidugi mitte nii, et igale päevakule päev enne starti, vaid nt hooaja alguses kas kogu neljapäevakute seeriale või eraldi ära näidatud päevakutele. Umbes nagu praegu oli kevadel võimalik osta kõik osalemistalongid ettemaksuga, saaks ka sel juhul nt ettemaksu teinud inimesed endale kaarte reserveerida. Muidugi oleks tarvis eelnevalt ära näidata, millis(t)es klassi(de)s soovitakse osaleda. Sel juhul oleks tagatud, et kõik vanad kalad saavad endale kaardi, samas kui registreerimata osalejatele (uustulnukatele jt) trükitavate kaartide arv oleks endist viisi huupi (või heuristiliselt) valitud.

P.S. Ise eelistan joosta just nimelt vabaklassi kaardiga (kus on kõik punktid peal), sest kui mõõtkava on 1 : 10 000, siis legendi pole eriti vajagi (on niigi näha, kas orvand, kivi või soonurk; ja kui mõnel üksikul juhul osutubki täpne paigutus oluliseks, siis saab ka legendi vaadata). Pluss on aga see, et kui eksin ära ja jooksen täiesti rappa ning lähedal on mingi võõras KP, siis ei pea ootama, kuni keegi sinna saabub ja (oma aega kulutades) punkti asukoha kaardil ette näitab, vaid saab kohe asimuudi õigeks keerata ja taas õigele teele suunduda. Aga ma saan aru, et n-ö päris võistlejatel on teisiti (iga sekund loeb ja medalid on mängus).
Logitud
__Taavi

Väljas Väljas

Postitusi: 3


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 09:35:00 »

Tere,
Ei saa jätta avaldamata nördimust eilse Ihasalu neljapäevaku rajameistri praagi pärast, mil ühel kontrollpunktil oli vale number (38). Seetõttu seda punkti esimesel korral läbides ja nähes, et see ei ole minu raja punkt (kuna number oli vale), märget ei teinud ja jooksin edasi. Paar minutit hiljem tagasi tulles märkasin, et punktil on lisaks ka teine number (47), mis oli õige.
Logitud
kraaks

Väljas Väljas

Postitusi: 2


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 11:12:22 »

Teema kaarte ei jätku jätkuks arvan, et küsimus ei pruugi olla koonerdamissoovis, vaid loodussõbralikus mõtteviisis. Osalejate arv on vaid mingis piiris ennustatav. Näiteks Palukülas oli minu klassis võistlejaid rajal 24, aga Linnamäel 45. Kui trükkida kõikides klassides 20 kaarti varuks, siis oleks Linnamäel üle jäänud 32x20= 640 kaarti ja Palukülas juba 32X41= 1312 kaarti. Mingis mahus jääb praegugi kaarte üle. Miks oleks sellist raiskamist vaja? Neljapäevak ei ole koht, kus tuleks veri ninast väljas "võrdseid võimalusi" taga ajades iga sekundit püüda. Pealegi ei ole orienteerumas kunagi kõigil võrdseid võimalusi. Kui Pulver võtaks neljapäevakut kui võimalust lahendada ootamatuid olukordi ja panna ennast neis proovile, siis langeks ära ka küsimus, kas kellelgi on kuskil edu, ning legendita ja kõikide punktidega kaart oleks kui issanda õnnistus enese arengu teel. Irvitav
Logitud
aivo

Väljas Väljas

Postitusi: 6


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 12:32:45 »

Kus ee KP54 asus? Suutsin selle asemel KP53 võtta märkamat, et see vale oli.  Kurb Sama juhtus vist veel paaril 21A mehel.

/aivo
Logitud
ReinR

Väljas Väljas

Postitusi: 432


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 12:38:43 »

Õigust räägid. kraaks Naeratav Ja kodanik P. oleks ju võinud M21C asemel mõne keerulisema rajaga rajaga kaardi valida (M40,45,50,55,60,...), ega ometi kõik need otsas polnud? Lisaks soovitus korraldajatele - kui mingi raja kaardid hakkavad lõppema, siis võiks finišis kaarte tagasi paluda ja teist korda kasutada.
Taavile - ilmselt oli vaiale jäänud vale nr ? Kui nii, siis kogenud päevakuline peaks ju teadma, et nr. tuleb vaadata SI-jaama pealt.
Logitud
Martin

Väljas Väljas

Postitusi: 16


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 14:32:42 »

Sai vabaraja kaardiga kenasti joostud 21B rada ja tulemusega väga rahul... Kasu oli ka sellest, et kõik punktid olid kaardile märgitud, kuna KP-d 53 ja 54 olid väga lähestikku ja enamus rahvast külastas 54-ndat, millega mul pistmist polnud Naeratav
Logitud
No Doubt
OK Ilves

Väljas Väljas

Postitusi: 15



Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 15:35:34 »

Ettepanek selline, et tõstke ainult hr. Pulveri stardimaksu ja broneerige talle igaks päevakuks nimeline kaart. Looduskahju oluliselt väiksem ja härra ka ehk rahul  Silmapilgutav
Logitud
a

Väljas Väljas

Postitusi: 20


Vaata profiili
« 6. juuni 2008, 16:07:17 »

Vastan siis neljale inimesele korraga.

ning legendita ja kõikide punktidega kaart

Muide, vabakaardil on legend täiesti olemas.

Kõikide punktidega kaart, millel siis võimalik punkte ühendada ja legend kogu rajaks pähe õppida, on muide veel hullem kui üldse ilma punktideta kaart.

Pole vaja pähe õppida, lihtsalt järjekorranumbri asemel tuleb legendil vaadata KP numbrit (need on samuti kasvavas järjestuses).

Kus ee KP54 asus? Suutsin selle asemel KP53 võtta märkamat, et see vale oli.  Kurb

See on veel üks kõikide punktidega kaardi plusse. Nagu vabaklassikaardilt http://ton.ee/tulemused/2008/kaart0807.jpg näha, olid KP 53 ja KP 54 teineteisest 75 m kaugusel.

et see ei ole minu raja punkt (kuna number oli vale), märget ei teinud ja jooksin edasi. Paar minutit hiljem tagasi tulles märkasin, et punktil on lisaks ka teine number (47), mis oli õige.

Võimalik. Ka minu rajal oli KP 47 olemas, kuid ise midagi ebatavalist ei märganud, kuna jooksin vabakaardiga ja seal piirkonnas (suurest teest põhja pool) asub lähim KP alles poole kilomeetri kaugusel. Seetõttu otsest vajadust KP numbrit üle kontrollida polnud.

ühel kontrollpunktil oli vale number (38).

Pealegi, KP 38 asub Ihasalu lahe poolses servas. Õige KP 47 on absoluutselt teises kohas. Naeratav
« Viimati muudetud: 6. juuni 2008, 16:18:45 a » Logitud
__Taavi

Väljas Väljas

Postitusi: 3


Vaata profiili
« 7. juuni 2008, 11:36:13 »

Rein, see vale nr 38 oli jah ülemise vaia keskosas. Torkas kohe silma. Sellisest reeglist ei ole ma midagi kuulnud, et KP numbrit peaks otsima SI jaama pealt ja ma arvan, et sellist reeglit ka ei ole. Tundub, et korraldajad antud probleemi ei tunnista, vastutust ei võta ja pigistavad silma kinni.

Hr/pr A, KP numbri kontrollimine on üks osa orienteerumisest ja ei saa öelda, et on olukordi "kus KP numbri kontrollimine ei ole vajalik". (Alati on võimalik, et on lähestikku olevaid kontrollpunkte)
Logitud
priit ö
SK Mercury

Väljas Väljas

Postitusi: 46


Vaata profiili
« 8. juuni 2008, 13:17:43 »

Peaks TON vaiadelt need KP numbrid ära koristama. Varem oli neid vaja seoses kompostritega, nüüd pole neil enam mõtet. Jääks ainult SI-jaama peal olev nr.

Margusele soovitan ikka varem kohale jõuda, saab n.ö. täisteenust. Meenub samas Ihasalus mõni aasta tagasi toimunud neljapäevak, kus äiksevihma tõttu mingi 300 kaarti üle jäi  Kurb
Ei tohiks olla probleem kõikide KP-dega kaardil oma rada joonistada, alternatiiv oleks muidugi puhas kaart Silmapilgutav
Logitud

Priit
ReinR

Väljas Väljas

Postitusi: 432


Vaata profiili
« 8. juuni 2008, 16:56:37 »

Rein, see vale nr 38 oli jah ülemise vaia keskosas. Torkas kohe silma. Sellisest reeglist ei ole ma midagi kuulnud, et KP numbrit peaks otsima SI jaama pealt ja ma arvan, et sellist reeglit ka ei ole. Tundub, et korraldajad antud probleemi ei tunnista, vastutust ei võta ja pigistavad silma kinni.

Reeglit pole. Aga küsiks, kust saad KP märke, kas vaiast või SI-jaamast ? Ja mis vastutus korraldajatelt ootad,  stardimaksu tagastamist või ? Võtke päevakut kui trenni ja ärge põdege mingite pisiasjade pärast  Naeratav
Logitud
Leheküljed: [1] 2 Üles Trüki 
« eelmine järgmine »
Mine:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Lehekülje loomiseks kulus 0.039 sekundit, tehti 19 päringut.
Amber design by Bloc | XHTML | CSS